PORADY

Dlaczego wyświetlacze wewnętrzne są tak skuteczne?

reklama na monitorze

W dzisiejszym zmieniającym się świecie zmieniać musi się także reklama. Aby skutecznie trafić do odbiorcy, stosowane są komunikaty interaktywne, które przykuwają wzrok i zapadają w pamięć. Świetnym rozwiązaniem, które warto zastosować są wyświetlacze cyfrowe. Z czego wynika ich skuteczność? Temat ten omawiamy w naszym artykule.

Reklama na monitorach – co warto wiedzieć?

Przekazywanie komunikatów przy pomocy monitorów jest obecnie jedną z coraz częściej wykorzystywanych form reklamy. Monitory mogą występować w różnych postaciach, odmiennych m.in. pod względem rozmiarów i wykorzystywanej technologii działania. 

W przestrzeniach, takich jak galerie, obiekty sportowe, czy większe sklepy, sprawdzą się nieco mniejsze ekrany. Kluczowe znaczenie ma jednak ich przemyślane ustawienie. Badania pokazują, że konstrukcje te dają najwięcej korzyści tam, gdzie ludzie czekają – przyswajanie wyświetlanych treści jest wtedy znacznie zwiększone. Cyfrowe ekrany reklamowe można z powodzeniem ustawić także w miejscach nieoczywistych oraz wszędzie tam, gdzie trzeba je “wyminąć”, by przejść do miejsca docelowego.

Duże znaczenie ma zastosowanie ekranów wysokiej klasy, które gwarantują niepowtarzalną jakość emitowanego obrazu, w tym żywe kolory i dynamiczne obrazy.

Jakie są zalety cyfrowych ekranów reklamowych?

Jakie są dodatkowe zalety wykorzystania wyświetlaczy wewnętrznych

Oto kilka elementów:

  • wyróżniają się szerokim zastosowaniem i stanowią idealny nośnik treści marketingowej w wielu branżach,
  • są doskonałym sposobem na zwrócenie uwagi klienta na atrakcyjne promocje czy specjalności dnia,
  • stanowią wyrazisty bodziec, który zachęca do kupna,
  • dają możliwość dotarcia do szerokiego, wręcz masowego, grona odbiorców,
  • obrazy dostrzegalne są z bardzo dużej odległości, co znacznie zwiększa skuteczność reklamy,
  • duże znaczenie ma wysoki kontrast i ruchome treści, które przyciągają wzrok potencjalnego klienta,
  • istnieje możliwość dostosowania wielkości i formatu do aktualnych potrzeb,
  • istotne znaczenie ma łatwe zarządzanie treścią przez internet (opcja sterowania jednym ekranem lub całą siecią ekranów LED).