Przekazy reklamowe towarzyszą nam obecnie każdego dnia. To sprawia, że standardowe treści nie są już interesujące, a nasz umysł często je pomija. Skutecznym sposobem jest jednak wykorzystywanie nowoczesnych i ciekawych metod prezentowania, takich jak nośniki cyfrowe typu indoor. Gdzie znalazły one swoje zastosowanie? Temat ten omawiamy w naszym artykule.
Czym wyróżniają się nośniki cyfrowe indoor?
Nośniki cyfrowe indoor to skuteczne nośniki reklamowe, które umożliwiają pewną formę interakcji klienta z firmą. Taki przekaz cyfrowy budzi nieporównywalnie większe zainteresowanie niż statyczny przekaz np. na tradycyjnym billboardzie.
Oto kilka przykładów:
- monitor interaktywny, który nie tylko wyświetla treści, ale także umożliwia podejmowanie działań przez klienta; jego forma i pokazywane informacje są dopasowane do rodzaju prowadzonej kampanii,
- InfoKiosk, to dość dobrze znana, ale wciąż ciekawa forma interaktywnej komunikacji, gdzie możliwe jest wprowadzanie danych przy pomocy klawiatury, czytnika kodów albo innych funkcjonalności,
- DigiStand, czyli stand, który nie tylko prezentuje produkt, ale również emituje informacje dotyczącego jego charakterystyki; świetnie sprawdza się w przypadku różnych grup docelowych,
- Ekran LED, wciąż stanowiący ciekawą opcję, która przyciąga wzrok i trafia do odbiorcy.
Gdzie stosowane są nośniki typy indoor?
Gdzie wykorzystywane są nośniki cyfrowe typu indoor? Jak sama nazwa wskazuje elementy te są wykorzystywane wewnątrz budynków – w przeciwieństwie do ich odpowiedników określanych, jako nośniki outdoor. Można je spotkać przede wszystkim w dużych galeriach handlowych, gdzie każdego dnia pojawia się tysiące osób. Świetnie sprawdzają się także w budynkach użyteczności publicznej, takich jak urzędy.