PORADY

Jak dopasować nośnik reklamowy do rodzaju prowadzonej kampanii?

pusta gablota reklamowa

Szeroka oferta nośników reklamowych sprawia, że spośród katalogu urządzeń każdy klient może dobrać optymalny rodzaj i liczbę nośników, które wyeksponują przekaz reklamowy i pozwolą trafić z produktem lub usługą do grupy docelowej. Przy wyborze nośników reklamowych warto skorzystać z usług doświadczonego partnera biznesowego.

Outdoor czy indoor

Nośniki reklamowe sprawdzają się zarówno w przestrzeni otwartej jako i w pomieszczeniach: urzędach, instytucjach, czy obiektach targowych. W zależności od grupy docelowej i zasięgu prowadzonej kampanii należy dobrać lokalizację urządzeń reklamowych do parametrów realizowanej reklamy. Dla kampanii reklamowych i informacyjnych outdoor można wybrać spośród takich nośników, jak citylight, rollposter, gablota wisząca lub stojąca, gablota LCD, czy reklama uliczna LED. Przy kampaniach indoor doskonałym wyborem będą wyświetlacze LCD wiszące lub stojące ekspozytory.

Łatwe sterowanie i zmiana ekspozycji

Rodzaj nośnika reklamowego należy dobrać również do liczby przekazów, które będą wyświetlane na nośniku. Im więcej materiałów, które będą eksponowane, tym wygodniejszym rozwiązaniem będzie możliwość zdalnego sterowania i szybkiej zmiany ekspozycji na wyświetlaczu za pomocą kilku kliknięć. Pozwala to na szybką aktualizację komunikatów z dowolnego miejsca, bez konieczności fizycznej obecności przy wyświetlaczu. Dla dłuższych kampanii np. sezonowych czy kwartalnych  sprawdzą się rollpostery z mechanizmem do przewijania plakatów. Dobrze dopasowane do potrzeb i targetu reklamy nośniki to gwarancja skutecznej komunikacji i dotarcia do odbiorców z zawsze aktualnym przekazem.