W dobie natłoku informacji trafienie do klienta wymaga zastosowania niecodziennych środków przekazu. Kluczem jest wykorzystanie dobrze widocznych komunikatów, które są ciekawym i nowoczesnym medium. Świetnym przykładem są cyfrowe wyświetlacze LCD. Jakie treści można na nich umieszczać?
Jak wykorzystać wyświetlacze LCD?
Wyświetlacze LCD są wykorzystywane wszędzie tam, gdzie liczy się przekazywanie dynamicznych komunikatów i przykuwanie uwagi odbiorców. Można je spotkać m.in. w restauracjach, kinach, teatrach, ale także w tramwajach i na przystankach autobusowych, czyli w miejscach, gdzie przewija się naprawdę duża ilość osób. Wyświetlacze LCD są szczególnie przydatne w galeriach i punktach handlowych, takich jak kwiaciarnie, ale także w poczekalniach do gabinetów lekarskich.
Treści przekazywane w ten sposób są ciekawe i odróżniają się od tego, czego spodziewa się większość klientów.
Wyświetlacze LCD jako narzędzie efektywnych biznesów
Jakie komunikaty warto przekazywać przy pomocy cyfrowych wyświetlaczy LCD?
Oto kilka propozycji, które warto zastosować:
- nawigowanie: wyświetlacze świetnie sprawdzą się w przestrzeni miejskiej jako nowoczesne, interaktywne drogowskazy, dzięki którym turyści mogą trafić w wyznaczone miejsce,
- promocja wydarzeń, produktów, usług: ekran LCD doskonale przekazuje informacje o wydarzeniach, promocjach i dostępnych ofertach, często w sposób niemal wyłącznie informacyjny,
- reklama: w przypadku komunikatu marketingowego wyświetlacze LCD mogą być świetnym sposobem na rozreklamowanie danego biznesu.
Nowoczesne wyświetlacze LCD są więc krokiem w stronę biznesu przyszłości, który przynosi efekty finansowe, ale i poczucie satysfakcji. Co ważne, pozwalają na nawiązywanie zarówno krótkotrwałych, jak i długofalowych interakcji z klientem.