HOME

Czym jest rollposter reklamowy?

Skutecznie dobrana forma reklamy daje liczne korzyści. Kluczowe znaczenie ma jednak dotarcie do szerokiego grona odbiorców i skorzystanie z nowoczesnych rozwiązań, które przykuwają uwagę. Jedną z polecanych opcji są rollpostery reklamowe. Czym się one charakteryzują? I czym kierować się przy ich wyborze?

Czym charakteryzuje się rollposter reklamowy?

Rollposter reklamowy (scroll banner) to gablota z ruchomą reklamą, która świetnie przyciąga wzrok potencjalnych odbiorców. Jest rodzajem nowoczesnej reklamy outdoorowej, daje możliwość przekazywania kilku zmiennych komunikatów i może występować w wersji dwustronnej. Miejsca, w których warto wykorzystać rollpostery to m.in. dworce, lotniska, galerie, czy kina.

Jakie są zalety wykorzystanie rollposterów? Podstawową korzyścią jest dynamika, która przyciąga wzrok i sprawia, że odbiorca odczytuje skierowany do niego komunikat. Jednocześnie jednak reklama ta nie jest nachalna, co docenia coraz większa grupa odbiorców.

Dodatkowo rollpostery:

  • można wykorzystać w każdym miejscu, w którym odnotowuje się wzmożony ruch,
  • są dobrze widoczne przez całą dobę, ponieważ występują w wersji podświetlanej,
  • występują w różnych formatach, które można dopasować do potrzeb,
  • są łatwe w obsłudze i funkcjonalne.

Jak wybrać profesjonalny rollposter?

Jednak aby rollpostery rzeczywiście przyniosły zamierzone korzyści, ważne jest dopasowanie ich do tworzonego przekazu, do grupy docelowej, a także do rodzaju prowadzonego biznesu.

Jeśli więc szukasz profesjonalnych rollposterów, sprawdź naszą ofertę. Proponujemy rollpostery jedno i dwustronne, o dwóch wielkościach powierzchni reklamowych, które mogą wyświetlać aż dwanaście plakatów. Każdy z nich posiada także energooszczędną instalację LED, która zapewnia ich dobrą widoczność.

strona

Recent Posts

Jak sprawić, by przekaz dotarł do szerokiego grona odbiorców?

W dzisiejszym świecie konieczne jest upewnianie się, że przekaz reklamowy dociera do szerokiego grona odbiorców.…

2 miesiące ago

Jak stworzyć skuteczny przekaz reklamowy?

Dobry przekaz reklamowy trafia do klientów i wpływa na ich decyzje zakupowe. Tworzenie efektywnego komunikatu…

3 miesiące ago

5 cech nowoczesnych gablot ogłoszeniowych

Docieranie do odbiorców z informacjami może przybierać różne formy. Jak się okazuje, tradycyjne środki przekazu…

4 miesiące ago

Jakie treści warto pokazywać na cyfrowych wyświetlaczach LCD?

W dobie natłoku informacji trafienie do klienta wymaga zastosowania niecodziennych środków przekazu. Kluczem jest wykorzystanie…

5 miesięcy ago

Dlaczego wyświetlacze wewnętrzne są tak skuteczne?

W dzisiejszym zmieniającym się świecie zmieniać musi się także reklama. Aby skutecznie trafić do odbiorcy,…

7 miesięcy ago

Gdzie wykorzystywane są nośniki cyfrowe indoor?

Przekazy reklamowe towarzyszą nam obecnie każdego dnia. To sprawia, że standardowe treści nie są już…

9 miesięcy ago