Technologia LED (Lighting Emiting Diode) oznacza w bezpośrednim tłumaczeniu diodę elektroluminescencyjną emitującą światło. Dioda ta przekształca energię elektryczną na energię świetlną. W odróżnieniu od tradycyjnych żarówek tylko 20% pobieranej energii elektrycznej ulega konwersji na energię cieplną. W przypadku żarówek proporcje te są odwrotne: około 80% energii elektrycznej zmienia się w energię cieplną. Diody LED emitują zatem znacznie więcej światła. To tylko jedna z zalet technologii LED, z której chętnie korzysta m.in. branża reklamowa.
Dodajmy, że szeroki wachlarz zalet technologii LED sprawia, że eksperci branży reklamowej uważają reklamę LED za jedną z najbardziej skutecznych form reklamy.
Zalety ekranu LED
Technologię LED cechuje aktualnie najwyższa energooszczędność i długowieczność. Ekran LED, często nazywany też telebimem, jest więc bardziej wydajny w eksploatacji od innych typów ekranów, a co się z tym wiąże – bardziej ekologiczny. Dodatkowo przemawia za tym fakt, że produkcja oświetlenia LED, w przeciwieństwie do produkcji oświetlenia fluorescencyjnego, jest wolna od substancji toksycznych. Oświetlenie LED poddaje się również pełnemu recyklingowi.
Ekrany LED dominują w reklamie ulicznej również ze względu na odporność na promieniowanie UV – umieszczenie ich w miejscach nasłonecznionych nie wpływa na czytelność przekazu. To m.in. sprawia, że producenci wyposażają w diody LED ekrany LCD reklamowe najnowszej generacji.
Ekrany LED są również odporne na trudne warunki atmosferyczne: sprawnie działają w skrajnie wysokich i niskich temperaturach. Są także wodoodporne. Jako producent różnego typu urządzeń reklamowych poddajemy je różnym testom, m.in. testom szczelności. Wewnętrzna kontrola jakości naszych produktów to jeden z kluczowych standardów w naszej firmie.
Ekrany tego typu cechują się także wysoką rozdzielczością obrazu, która sprawia, że jest on wyrazisty i wiernie odtwarza każdy detal. Możemy je także zamontować na dowolnej wysokości. Ponadto ekrany LED mogą pracować przez całą dobę, ale jesteśmy też w stanie zaprogramować ich pracę na określone godziny.
Panele LED reklamowe
Ze względu na liczne zalety oświetlenie ledowe na dobre zagościło w naszej codzienności. Zwiększył się także zakres jego funkcji. Panele LED reklamowe idealnie eksponują treści i obrazy o charakterze marketingowym czy informacyjnym. Przyciągają uwagę swoją dynamiką, barwami, animacjami oraz dopasowaniem do preferencji odbiorcy. Podkreślmy, że firmy umieszczają je zwykle w konkretnych miejscach oraz na tle pasujących do produktu czy usługi okolicznościach.
Personalizacja przekazu reklamowego sprawia, że niemal każdy nośnik komunikatu marketingowego staje się bardziej przyjazny dla oka. Kiedy w upalny dzień, w centrum zatłoczonego miasta zobaczymy wyświetlacz reklamowy zewnętrzny, który zachęca widokiem pysznych lodów z restauracji, która znajduje się tylko 300 metrów dalej – jest spora szansa, że damy się skusić.
Ogromnie cieszy nas to, że możemy zmieniać oblicze reklamy i oferować nowoczesne rozwiązania, które są dalekie od nachalnego zabiegania o uwagę Klienta.
Zapraszamy do zapoznania się z ofertą naszego sklepu. Stale wzbogacamy nasz asortyment – zatem jeśli aktualnie nie znajdą Państwo danego produktu – tym bardziej zachęcamy do kontaktu.